Islamist Occupiers using the freedom to destroy the freedom!

Advertisements

One response to “

  1. Da darf man froh sein in Europa zu leben:WO DER MANN DIE FRAU versorgt und sich nicht drei Frauen zulegt wie im Islam wenn mal eine Frau krank wird,….Die Frau von Knecht Christi die leider chronisch krank ist—hat ein riesiges Glück mit ihrem Mann—-einen Christen zu lieben….Gott ist gerecht,…Gott schütze sie und helfe Ihnen sowie Knecht Christi möge er Kraft spenden für seine Seite Kopten ohne Grenzen—ebenso gutes gelinger dieser Seite hier Hut ab für Euren Mut…mfg Saphiri

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s